השר קרעי: "לפיד נותן לגיטימציה לאלימות, חסר אחריות"

אסתי פלד No Comments on השר קרעי: "לפיד נותן לגיטימציה לאלימות, חסר אחריות"

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לאבי מימרן: "במקום לגנות את מה שהיה עם רוטמן לפיד נותן לזה לגיטימציה, ההסתה שלו יכולה להביא לתוצאה קשה אין להם אחריות" | האזינו

שלמה קרעי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לפיד הוא גדול המסיתים, נתניהו לא היה חלק מההסתה בממשלה הקודמת, הוא לא תמך בכל מה שלפיד הציג. במקום לגנות את מה שהיה עם רוטמן הוא נותן לזה לגיטימציה, ההסתה שלו יכולה להביא לתוצאה קשה אין להם אחריות".

בנוגע לרפורמה אמר: "ראש הממשלה התייחס היום לרפורמה, אנחנו אומרים את זה פעם אחר פעם, נותנים הזדמנות להסכמות, אך לא ניתן לה ליפול, אם לא תהיה פריצת דרך, אני מעריך שנתחיל להעביר אותה כבר בכנס הקיץ הזה".

"אנחנו לא רוצים להחליף דיקטטורה בדיקטטורה, היום בגץ שולט, אנחנו לא רוצים להעביר לגמרי את השליטה לקואליציה, אבל כן רוצים שיהיה פה איזון" הוסיף קרעי.

"לא משנה מה נעשה, הם תמיד ימצאו משהו כדי לנגח ולהסית, פעם זה החרדים פעם המתנחלים ופעם הרפורמה. הם מחפשים לנגח את הממשלה בכל דרך" אמר. "אנחנו לא בזים לשמאל, אנחנו שומעים את דעתם, ורוצים איזון, הם רוצים לרמוס אותנו. אופיר אקוניס סיפר היום שבשכונה שלו מוחים נגדו ואומרים לו שזו שכונה פלורליסטית. רואים שהמחאה הולכת ודועכת, זה הגרעין הקשה שלא אכפת לו מה נעשה, הם תמיד יילחמו".

בנוגע ליוקר המחיה אמר: "יש בתקציב בשורות רבות בנושא יוקר המחיה, זה לא הוקוס פוקוס, זה דברים שלוקחים זמן לתקן את הנזקים של הממשלה הקודמת. שבוע הבא ראש הממשלה יקים את הוועדה לטפל בזה".

האזינו:



0 תגובות